Hill01-header1
Hill
pexels-photo-2451568
laptop-vrouw
sport-2467183_1280
time-1739632_1280

In 2024 zal de Hildebrand Group weer diverse open trainingen organiseren. Dit keer in de schijnwerpers      ‘Sales in een dynamisch markt’Deze training richt zich op de medewerkers, die een extra impuls in hun saleskracht willen realiseren of behoefte hebben aan nieuwe inzichten, ‘in de keuken’ willen kijken bij anderen in gelijke situaties. Kritische situaties worden uitgewisseld en beantwoord en successen worden gedeeld en daar waar nodig worden handvaten gegeven, om deze successen in de eigen organisatie in te passen. Een karakteristieke, no nonsens training, zoals u al meer dan 50 jaar van ons bent gewend. Onze trainers beschikken over een ruime ervaring (25 jaar ) in de markt van sales en zijn allen topspecialisten.

Het concept

4-daagse training.

Intensief, actief, de praktijk, directe toepasbaarheid en rendement

De resultaten

   • Handvatten om direct te gebruiken

   • Tools voor succesvolle sales in een afhoudende markt

   • Uitgewerkte kritische case

   • Klantencommunicatie typologie direct in te zetten in gesprek

   • Tips en Trucs

   • Omzet en rendementsverhoging

   • Energie gevend

Aanmelden 4-daags training (6, 7 november en 12, 13 december 2024)

U kunt zich direct aanmelden via Contact & Service met vermelding van: Bedrijf, naam, adres en telefoon of bel +31(0)6 218 44 979. De training zal plaatsvinden in het centrum van het land.

Op maat voor uw organisatie

Voor een training op maat voor uw organisatie kunt u contact opnemen met ons secretariaat                              +31 (0)6 218 44 979 of mail naar info@hildebrandgroup.nl

Inhoud training ‘Sales in een veranderende en dynamische markt’

   • Wat bepaalt uw succes en dat van uw organisatie in de huidige markt

   • Structuur en fasen van het salesgesprek

   • Acquisitie in een uitdagende markt en uw communicatiestijlen

   • Het in contact treden met een prospect

   • De telefonische bezoekafspraak met beantwoording op de top 10 bezwaren

   • Grondregels voor het verkrijgen van meer klant-actieve tijd

   • Vraagtechnieken als stuurmiddel in het salesgesprek

   • De functie van het luisteren

   • Een praktische klantentypologie ter ondersteuning van een resultaatgerichte gespreksvoering, dit in relatie tot       de kleurentest

   • Het krachtig voorstellen van uw organisatie, uw dienstverlening en uw producten

   • Klantgericht argumenteren met als hulpmiddel het ‘Klantensellogram’, voordelen en kenmerken van de eigen         organisatie vertalen in de voordelen van de klant en prospect

   • Psychologishe achtergronden van klantengedrag bij tegenwerpingen en de beantwoording

   • Onderhandelen (Havard methode)

   • De presentatie en de verklaring van de investering

   • Afsluittechnieken van het gevoerde gesprek

   • Accountmanagement als succesvol marktbewerkingsinstrument

   • Marketingmix

   • Het value-spectrum en value-chain ter optimalisering van winstgevende klanten

   • Het managen van beslissings-beïnvloedende contacten tussen organisatie en klant

lnvestering

Deze 4-daagse training vraagt een investering van  € 1.895,- per persoon. Bij dit bedrag zijn lunch, koffie/thee, sweet-break, drankjes, sales-instrumenten (o.a. de kleurentest) en literatuur inbegrepen. Bij meerdere inschrijvingen van één organisatie wordt een korting van 10% toegepast.